Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (Lensbaby, Carl Zeiss, TTartisan)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Obiektyw o standardowej ogniskowej 40 mm, doskonale uzupełniający linię Batis. Jego parametry sprawiają, że idealnie nadaje się do fotografii architektury, dokumentalnej i tzw. streetu, gdyż oprócz stosunkowo szerokiego pola widzenia oferuje kompaktowe rozmiary. Jak przystało na producenta profesjonalnych instrumentów optycznych Batis 40 mm CF został wyposażony w szybki, cichy i celny autofokus, a także posiada uszczelnioną obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu pancake, który zapewnia wyjątkowe, marzycielskie efekty dzięki selektywnej głębi ostrości. Oferuje ogniskową 22 mm i stałą przysłonę f/3.5. Sprawdzi się świetnie zarówno w czasie fotografowania, jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw kompatybilny z mocowaniami Lensbaby Lensbaby Composer Series, Legacy Muse, Control Freak i Scout Lens (sprzedawane oddzielnie), które umożliwiają zmianę płaszczyzny ogniskowania w celu kreatywnej zabawy z nieostrościami. W zestawie z 11 dyskami przysłony, zapewniającymi twórczą zabawę z efektem bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Lensbaby Sol 22 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany z myślą o aparatach z mocowaniem Canon RF. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o niecodziennym charakterze. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Sony E świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny współpracujący z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C, który posiada 5 elementów o wysokim współczynniku załamania światła i 1 element asferyczny. 10-listkowa przysłona i jasność f/1.5 są gwarancją pięknego, miękkiego efektu bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 21mm f/1.5 Leica M Mount został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia i światłosiłę f/1.5, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Obiektyw współpracuje zarówno z dalmierzami, jak i bezlusterkowcami.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Kompatybilny z aparatami FujiFilm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach systemu Micro 4/3. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Kompatybilny z aparatami Nikon.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.Kompatybilny z aparatami Sony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 27
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny pełnoklatkowy obiektyw zapewniający szerokokątną ogniskową, świetną w trakcie fotografowania krajobrazów, portretów grupowych, reportażu czy w trakcie vlogowania. Jasność f/2.8 umożliwia łatwe fotografowanie z ręki nawet przy małej ilości światła. Silnik krokowy STM pozwala na wygodne użytkowanie obiektywu w czasie filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.